Vladuta Lupau - CLIPA FERICIRII (dansul mirilor) versuri

Vladuta Lupau - CLIPA FERICIRII (dansul mirilor) versuri


Vladuta Lupau - CLIPA FERICIRII (dansul mirilor) versuri

Cu tine trup si suflet zi de zi
Acelasi drum mereu vom imparti
La tine am gasit tot ce-mi lipsea
La tine am gasit eu dragostea

Cu tine trup si suflet zi de zi
Acelasi drum mereu vom imparti
La tine am gasit tot ce-mi lipsea
La tine am gasit eu dragostea

Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea
Este clipa fericirii versuri.us
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea

Ce fericire simt in suflet eu
Destinul tau e si destinul meu
Cuprinsi mereu de vraja dragostei
Doar tu citesti iubirea-n ochii mei

Ce fericire simt in suflet eu
Destinul tau e si destinul meu
Cuprinsi mereu de vraja dragostei
Doar tu citesti iubirea-n ochii mei

Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea
Este clipa fericirii versuri.us
Clipa-n care am spus “DA”

Astazi ne uneste dragostea
La tine-n inima pot sa-mi ascund
Mereu oricare dor oricare gand
Pentru ca stiu ca doar inima ta
Poate sa-mi pretuiasca dragostea.

La tine-n inima pot sa-mi ascund
Mereu oricare dor oricare gand
Pentru ca stiu ca doar inima ta
Poate sa-mi pretuiasca dragostea.

Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea
Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea
Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea
Este clipa fericirii
Clipa-n care am spus “DA”
Astazi ne uneste dragostea

Versuri Vladuta Lupau - CLIPA FERICIRII (dansul mirilor)

Comentarii

Postări populare